Opinie Klientów

SZKOLENIA ZESPOŁÓW NAUCZYCIELSKICH

kierunki polityki oświatowej państwa, technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy szkoły / placówki

Multitasking (wielozadaniowość) cyfrowego ucznia. Efektywność czy iluzja efektywności? KIERUNEK 5 POP

Organizacja

Liczba godzin szkolenia może zostać dostosowana do potrzeb placówki zamawiającej.

  • Czym jest multitasking poznawczy – i dlaczego to mit?
  • Interferencja poznawcza i pamięć robocza – jak działa uczeń w świecie bodźców?
  • Doomscrolling, powiadomienia i złudzenie produktywności
  • Skupienie i koncentracja – dlaczego warto spowolnić uczniów?
  • Jak rozmawiać z uczniami o stylu pracy, produktywności i odpoczynku

Adresat szkolenia:

Nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych zainteresowani wspieraniem uczniów w rozwoju koncentracji, refleksji, uważności i zdrowych nawyków cyfrowych.

Program

  • Mit multitaskingu 
  • Jak działa uczeń w świecie bodźców? 
  • Spowolnienie sposobem na produktywność
     

 

Cel

  • Uświadomienie nauczycielom, czym jest multitasking poznawczy i jakie ma skutki dla funkcjonowania uczniów
  • Przedstawienie naukowych podstaw wpływu bodźców cyfrowych na uwagę, pamięć i samopoczucie
  • Pokazanie praktycznych metod wspierania koncentracji uczniów w szkole
  • Rozwijanie umiejętności prowadzenia rozmów z młodzieżą o uważności, cyfrowych nawykach i mitach produktywności

Załóż konto lub zaloguj się i zgłoś udział w szkoleniu

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu: rejestracja na szkolenia, obsługa szkoleń itd.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

lub zaloguj się przez

google facebook

Opcje strony

do góry